Często zadawane pytania

Pyt.1. Jak się zachować gdy dojdzie do utraty danych w czasie pracy z komputerem?
Odp. Należy wyłączyć komputer pozbawiając go zasilania - np. wyjąć wtyczkę z gniazdka. Zamykając system operacyjny w tradycyjny sposób narażamy się na ryzyko nadpisania danych.

Pyt.2. Czy możliwe jest odzyskanie danych w każdym przypadku?
Odp. W większości przypadków szansa na odzyskanie danych jest wysoka. Szanse maleją gdy po utracie danych na nośniku dokonywano zapisu nowych plików/folderów, bądź otwarto dysk w warunkach do tego nie przystosowanych (poza laboratorium).

Pyt.3. Straciłem dane. Ile kosztuje ich odzyskanie?
Odp. Nie można jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie bez przeprowadzenia analizy uszkodzeń nośnika. Aby poznać koszt odzyskiwania danych zapraszamy do skorzystania analizy.

Pyt.4. Potrzebuję pilnej pomocy w odzyskaniu danych. Sprawa jest nie cierpiąca zwłoki. Na kiedy mogę się spodziewać efektów?
Odp. W tego typu przypadkach jesteśmy do Państwa dyspozycji natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia. Będziemy pracować nad sprawą w trybie 24/7 aż do uzyskania efektów.

Pyt.5. W jaki sposób przekazujecie dane po procesie odzyskiwania?
Odp. Jesteśmy w tej kwestii bardzo elastyczni. Jeżeli danych jest niewiele możemy je dostarczyć na płytach DVD. W pozostałych przypadkach możemy wykonać kopię na nośnik klienta, dostarczyć dane na nowym dysku (po pokryciu kosztu nośnika) lub nawet zestawić bezpieczne, szyfrowane połączenie z naszym serwerem za pośrednictwem VPN.